موفقیت به روش جک ولش Jack Welch
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
موفقیت به روش جک ولش Jack Welch
جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 13:44 | بازدید : 770 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

موفقیت به روش جک ولش Jack Welch
جک ولش(Jack Welch) مدیرعامل جنرال الکتریک
جک ولش (Jack Welch) رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جنرال الکتریک است
۱- به گمان من شکل آرمانی اداره یک بنگاه همین است: ایجاد میدانی برای جولان اندیشه‌ها، نه فرصتی برای ایجاد پست و مقام.
۲- همیشه به کارکنانم می‌گویم که راجع به آینده خودشان تصمیم بگیرند به آنها می‌گویم هیچ‌گاه اجازه ندهند قربانی سازمان شوند.
بیشتر مردم حس می‌کنند مظلوم واقع شده‌اند. از سه حال بیرون نیست: یا بی‌تفاوت شده‌اند، یا درخور آنها نیست، یا این که دوست ندارند وضع به هم بخورد.
من  آنها را تشویق می‌کنم دست بلند کنند، خود را نشان دهند، چیزی بگویند. به آنها می‌گویم : اگر در جنرال الکتریک پیوسته اسیر این احساس هستی که مظلوم واقع شده‌ای، از این جا برو. و مدیرانی را که موجب پدید آمدن چنین احساسی در کارکنان می‌شوند وجین می‌کنم، چنین مدیرانی هستند که همیشه باعت از دست رفتن افراد می‌شوند.
۳- من همیشه ۵۰% از وقتم را به امتیازدهی به پرسنل می‌گذرانم.
در سیستم امتیازدهی من
۱۰% نمره یک، ۱۵% نمرده دو، ۵۰% نمره سه، ۱۵% نمره چهار و ۱۰% نمره پنج دارند. نمره بندی همه گروه‌ها باید بر این پایه باشد و گرنه همه خواهند گفت تمام نفرات ما درجه یک‌اند. در یک گروه ده نفره، یک نفر درجه یک است ویک نفر درجه پنج . تکلیف نمره پنجی‌ها مثل روز روشن است. فکر کنم خودشان می‌فهمند. شما هم می‌فهمید. حتی نیازی به جر و بحث هم نیست. رفتن آنها به سود همه است. آنها به جای دیگری می‌روند و زندگی‌ تازه‌ای پیدا می‌کنند و همه چیز را از سر می‌گیرند.
۴- بنگاه‌های بزرگی که به دردسر می‌افتند آنهایی هستند که به جای اینکه از بزرگی شان بهره‌ بگیرند، می‌کوشند آن را کنترل کنند.
۵- کار من این نیست که همه چیز را درباره شاخه‌های جنرال الکتریک بدانم. کار من این است که افرادی را که می‌توانند آنها را اداره کنند انتخاب کنم.
۶- به گمان من یکی از فرایندهای مهم مدیریت، افشاندن بارانی از تشویق بر سر کارکنان برای پیشرفت آنان است. تشویق باید سر از روح و جیب کارکنان هردو درآورد.
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 578
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 691
:: بازدید ماه : 2637
:: بازدید سال : 11537
:: بازدید کلی : 132078